FANDOM

Epizod I

Two Partners
SezonI.png
PlatyBluff
Twórca: PlatyBluff
Sezon: pierwszy
Numer odcinka: pierwszy
Chronologia
Pepe zostaje przydzielona partnerka: Agentka V. Dziobak musi pomóc znaleźć jej dom. Agentka V trafia do domu Izabeli...

Bohaterowie

Fabuła

Ciepły, letni dzień. Prawie żadnej chmurki na niebie. Fineasz i Ferb siedzieli w cieniu drzewa, obok ich, wtulony w zieloną, chłodną, pachnącą trawę leżał Pepe. Cisza. Żadnego samochodu. Cisza gwizdała w uszach. Nagle Fineasz odważył się przerwać tę ciszę:

-Ferb... Nie uważasz, że Pepe jest taki.... samotny?

Ale Ferb tylko wzruszył ramionami.

-No... wiesz, chodzi mi o to, że jest tylko sam, jeden, i nie ma żadnego przyjaciela do zabawy...może właśnie dlatego nic nie robi?

W odpowiedzi dostał ciszę.

-Tak, masz rację, Ferb. Powinniśmy znaleźć mu kolegę. A ty co sądzisz, Pepe?

Fineasz spojrzał w stronę, gdzie przed chwilą leżał mały ssak wodno-lądowy. Ale Jego już tam nie było. Zostało tylko wgniecenie w trawie.

-Hej, gdzie jest Pepe?

Był tam, gdzie można było się tego spodziewać. Siedział właśnie w fotelu, w swojej podziemnej bazie. Na samą myśl, że chłopcy chcą znaleźć mu kolegę dostawał dreszczy. Wystarczyła mu ich obecność. I że może się z nimi bawić. Tak, to zdecydowanie mu wystarczało. Nagle monitor przed nim się zaświecił oraz wydał pikający odgłos. Pepe tak się przestraszył, że prawie spadł z krzesła. Na monitorze pojawiła się dobrze znana Pepe postać: Major Monogram.

-Agencie P, dobrze, że jesteś. Jak dobrze wiesz... nie dostajesz już tylu misji, odkąd twoja poprzednia ekipa dostała awans i działa na własną rękę. Możesz się skupić, Agencie P? -Dodał lekko rozzłoszczony Monogram, gdy tylko zobaczył, że Pepe przysypia. -No, jak mówiłem... O czym to ja mówiłem? Ach, tak... chciałem cię poinformować, że dziś dostaniesz coś zupełnie nowego! Powitaj oto...

Pepe już wiedział, że to nie będzie dla niego zbyt dobra wiadomość, bo Major jest szczęśliwy. Nagle usłyszał za sobą hałas- klapa w dodatkowym schowku się rozsuwała.

-..swoją nową...

Klapa rozsunęła się prawie całkowicie, gdy Major dokończył zdanie:

-...partnerkę!

Pepe wpatrzył się w miętową dziobaczycę stojącą teraz naprzeciwko niego. Dziewczyna miała miętową sierść zaplecioną na głowie w średniej wielkości warkocz, granatowe oczy oraz brązowy dziób, płetwy oraz ogon. Uchyliła kapelusz w geście przywitania.

Po chwili Pepe wydał niezadowolony terkot, patrząc z irytacją na Majora Monograma. Ten westchnął i powiedział:

-Oh, Agencie P, daj już spokój. Nie możesz choć raz kogoś zaakceptować? Poza tym, ona jest lepsza od ciebie. Należy do specjalnego wydziału. Nauczy cię wszystkiego, co sama potrafi. Zobaczysz, nie będzie tak źle....

Pepe bliżej przyjrzał się dziobaczycy. Była niższa od niego, oraz chudsza. Wystawiła do niego język, co go sprowokowało. Zaterkotał ze złością. Po chwili Pepe już leżał na ziemi unieruchomiony, a dziewczyna stała nad nim. Jej oczy błyszczały niewinnie.

-Dobra, dobra. Widzę, że nie przepadacie za sobą, ale nie zachowujcie się jak dzieci! Agencie P, musisz pomóc Agentce V i znaleźć jej dom. -Pepe spojrzał pytająco na Monograma, który natychmiast odpowiedział. -No wiesz, bo ona mieszkała w budynku Agencji przez całe swoje życie... ale nasz budżet spadł, i nie stać nas na jej utrzymanie. Musisz jej pomóc. To wasza pierwsza misja.

Agentka V oraz Agent P zasalutowali i odeszli. Pepe miał już pomysł gdzie Agentka V mogłaby mieszkać. I dobrze się składa, bo akurat ta osoba mieszka naprzeciwko...

Po chwili Agentka V już siedziała na progu mieszkania. Pepe podskoczył i zadzwonił dzwonkiem do drzwi. Zanim zniknął za schodami pokazał Agentce V kciuk w górę. Drzwi zaskrzypiały i się otworzyły. W progu stała czarnowłosa dziewczyna, ubrana cała na różowo. Na głowie miała kokardkę. Rozejrzała się i zobaczyła dziobaczycę, która zrobiła słodkie oczka. Dziewczynka wzięła ją na ręce i odezwała się słodkim głosikiem:

-Jesteś taka słodka! Fineasz musi cię zobaczyć!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki