FANDOM

Ta strona nie została jeszcze w pełni skończona i nie przestrzega zasad regulaminu. Autor tej strony prosi jednak o nieusuwanie jej, gdyż w najbliższym czasie zamierza ją rozbudować.
WEdycji Ta strona jest aktualnie edytowana przez użytkownika: 3patryk3
W celu zapobiegnięcia wojnom edycyjnym, proszę o nieedytowanie tego artykułu póki ten komunikat nie zostanie usunięty.

UR, czyli Ürägini reinen co oznacza Czysty Ürägini, ale wszyscy wolą używać polskiej nazwy Urodzajny Ruch, która jest tylko dla grupy.

Opis

Średni wiek członków tej organizacji to 15-20. Są to osoby nowe, których nie widzieliśmy w czasie przejęcia władzy przez Dundersztyca, oprócz kilku, które się buntowało lub były już wcześniej. W grupie ich jest tam ok. 30. Dowódcą jest Kiedy dowiedziała się, że Ruch Oporu obalił dyktatora była wściekła. Uważała, że rządy Heinza są w słusznym celu. Postanowiła zebrać kilka osób chcących tego samego i założyła UR.

Stwórz organizację, która będzie wspierać powrót Dundersztyca do władzy. W obawie przez represjami Ruchu Oporu, którzy mogą uznać ich działalność za przestępczą, spotykają się pod przykrywką. Na jej stronie zawrzyj informacje takie jak:

  1. Czym się zajmują.
  2. Na czym polega ich "wspieranie Dundersztyca" - czy robią coś w kierunku by przywrócić jego autorytet, czy spotykają się po prostu, by narzekać na to, że bez niego ich miasto się rozleciało, czy też po prostu sami chcą przejąć władzę a "wspieranie jego powrotu" to tylko taka symboliczna idea.
  3. Własnoręcznie zaprojektuj ich logo (narysuj je, ulep z plasteliny i zrób zdjęcie albo wykonaj w jakikolwiek inny sposób, byle by było zaprojektowane przez ciebie) i opisz je oraz to co symbolizuje.
  4. Opisz miejsce lub miejsca spotkań - dlaczego wybrali takie a nie inne (ewentualnie - zamiast miejsca spotkań - mogą się kontaktować także przez internet lub inne środki - w takim przypadku opisz, czy nie obawiają się zhakowania systemu przez RO, jakie mają zabezpieczenia i dlaczego wybrali taki sposób komunikacji).
  5. Opisz pod jaką przykrywką działają (np. jako "Kółko gospodyń wiejskich") i napisz dlaczego pod taką a nie inną.
  6. Opisz minimum trzy powody, dla których członkowie należą do tej organizacji (przykładowo: chęć przywrócenia Dundersztycowi władzy, chęć ponarzekania na rzeczywistość, chęć przynależenia do obojętnie jakiej grupy przestępczej - ponieważ każdy z członków może mieć inne pobudki można pokombinować).