FANDOM

Bitwa Ten bohater wygrał pięćdziesiątą trzecią bitwę na bohaterów!
Medal Ten bohater otrzymał nagrodę bohatera grudnia w roku 2015.

Valmira Dziobak

Valmira
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: EkawekaDxC
Debiut: "Koleżanka z przyszłości"
Pochodzenie: Urodziła się w Imperium 'Macera'-tereny dzisiejszych Ameryk
Dalsza rodzina: Pepe Pan Dziobak-daleki przodek
Penny-daleka przodkini
Valmira szkic
szkic
Valmira Dziobak- OC EkawekaDxC
Valmira

Valmira by funnyFranky

Valmira jest dziobaczycą. Niegdyś pracowała dla O.B.F.S-u, jednak została z niego wyrzucona. Od tego momentu działa solo. Jest daleką potomkinią Pepe Pana Dziobaka i Penny (OC funnyFranky). Poznajemy ją w 33 odcinku "Niebieskowłosej tajemnicy"-"Koleżanka z przyszłości" gdy uprowadziła Fineasza myśląc iż jest to Jake Flynn.

Wygląd

Bardzo przypominał Pepe. Nie, przypominała bo z całą pewnością była to samica. Jej futerko było tylko o jeden odcień jaśniejsze, niż to Pepe.
- Krótki opis Valmiry

Valmira jest mniej więcej wzrostu Pepe. Jej futerko jest koloru selednowego,a oczy o zielonej barwie. Na jej głowie widnieją stojące włosy niewielkiej wielkości, które czasem opadają jej na prawe oko. Na szyi ma bliznę, którą jednak ukrywa. Jest to ślad po wykonywanych na niej eksperymantów na skutek których potrafi mówić.

Osobowość

Valmira jest z natury nieprzewidywalna, szalona i zaskakująca. Czasem może być nawet złośliwa, jednak jest to bardziej szczerość i brak wycucia taktu. Widać to przede wszystkim przy rozmowie z Fineaszem. Nie grzeszy też inteligencją, co dowodzi iż Fineasza wzięła za Jake'a. Mimo wszystko potrafi być też pomocna. Nie odmówi nikomu pomocy, nawet wrogowi. Jest też bardzo wesoła. Potrafi czerpać radość nawet z najmniejszych drobiazgów.

Historia

Valmira urodziła się w roku 4545 w Imperium Macera. Przez sześć lat służyła w O.B.F.S, jednak została z niego wyrzucona za spowodowanie ogromnych szkód. Po całym dniu tułaczki odpoczeła na złomowisku, gdzie poznała zardzewiałego robota, Złomka. Został jej najlepszym przyjacielem i wiernym towarzyszem przygód. Po kilku latach wybudowała z przeróżnych części dom jednopokojowy. Wtedy rozpoczyna się jej wątek w "Niebieskowłosa tajemnica".

Inne informacje

Rodzina

Jedynymi znanymi członkami rodziny Valmiry są Pepe Pan Dziobak i Penny Panna Dziobak, którzy są jej dalekimi przodkami. Nie zdają sobie jednak z tego sprawy, gdyż zapewnienia Valmiry nie są dla nich dobrym argumentem. Uważają ją za dziwną i niezrównoważoną psychicznie. Bardzo często mają dość jej towarzystwa i czują wyraźną ulgę, gdy samica nie będzie uczęszczać na misje z nimi. Mimo to, Valmirze niespecjalnie to przeszkadza i w dalszym ciągu uwielbia swoich dziadków.

Relacje

Fineasz Flynn

Valmira dostrzegła Fineasza w odcinku "Co przyniesie czas", gdy wzięła go za Jake'a i siłą zaprowadziła go do swojej kryjówki. Gdy jednak odkryła jego prawdziwą tożsamość, nie zniechęciła się i zapragnęła go poznać. Nie była jednak dla niego miła, była wyrażnie zdziwiona iż ma on przyjaciół bo jak sama uznała "nie wygląda na takiego, którego by lubili". Mimo to, chciała mu pomóc i towarzyszyć. Nie zniechęciła się też, gdy ten ową pomoc odrzucił. Gdy znalazła go na pustkowiu, zaproponowała mu pomoc w zamian za wypowiedzenie słów "Jesteś nie niezbędna. Potrzebuję cię", co jej się udaje. Od tego momentu pomaga mu jak tylko potrafi. Nie przestaje tego robić nawet, gdy oboje powracają do teraźniejszości. Gdy tylko dowiedziała się, że chłopak jest samotny, szybko ruszyła mu z pomocą. Od tego momentu nie odstępuje go na krok i chociaż nie zawsze dobrze to okazuje, to troszczy się o niego. Najlepszym tego przykładem może być jej propozycja zemsty na Ferbie za to, że opuścił brata, lub znokautowanie i próba morderstwa na wuefiście tylko dlatego, że podniósł on głos na jej "kowboja".

Początkowo Fineasz miał o niej dobre zdanie. Nie przejął się, gdy tak wzięła go za Jake'a. Zmienił o niej zdanie, gdy ta powiedziała mu wprost iż wygląda na nielubianego. Chłopak był wyraźnie spanikowany, gdy myślał iż utknął z nią w jednym pomieszczeniu. Nie chciał też przyjąć jej pomocy, mimo iż była mu potrzebna. Nie był też zadowolony gdy ta znalazła go na pustkowiu. Był jednak zmuszony przyjąć jej pomoc. Miał okazję przekonać się o jej "wierności", gdy wszyscy jego przyjaciele go zostawili. Wszyscy, poza Valmirą, której nigdy przyjaciółką by nie nazwał. Nie wydaje się być ani rozżalony, ani uradowany, gdy samica oświadcza, że będzie mu towarzyszyć. Poniekąd nawet cieszy się, że będzie miał się do kogo odezwać. Jest też wyjąktowo zaskoczony, gdy ta staje w jego obronie i omal nie morduje jego wuefistę.

Jake Flynn

Jesteś słodziutki jak pączuszek! - stwierdziła, przytulając go. - Miałam cię pilnować z ukrycia, ale nie mogłam się dłużej powstrzymać.
- Valmira do Jake'a w "Zjednoczenie rodziny Rarity"

Dla Valmiry, Jake jest wrogocielem. Uwielbia z nim walczyć, bójki z nim sprawiają jej przyjemność. Za każdym razem gdy musi wyruszyć na misję, a jej przeciwnikiem jest Flynn, nie posiada się z radości. Nie pozwala też nikomu obrazić swojego wroga twierdząc, że jego honor jest jej honorem.

Jake uważa Valmirę nie tylko za wroga, ale również za przyjaciółkę. Jak sam powiedział Johnny'emu, zaczyna martwić się o ich relacje, gdyż Valmira nie atakuje go tak, jak kiedyś. Uspokaja się dopiero gdy ona się pojawia i nazywa pączusiem.

Ridguś Adventure/Agent R

Ja też cię kocham, Ridguś!
- Valmira w przypływie radości do Ridge'usia.

 Valmira poznała go w agencji O.B.F.S.u. Ponieważ oboje znacznie różnili się od reszty, zaczęli trzymać się razem. W końcu polubiła go do tego stopnia, że bez oporów twierdza jego właścicielki stała się dla niej
Taniec z gwiazdami

Valmira podczas tańca z Ridge'usiem by funnyFranky

drugim domem. Samica czuje się całkowicie swobodnie przy nim, nie ma przed kotem żadnych tajemnic. We wszelakich objawach radości często wyznaje mu miłość, jednak jest to czysto przyjacielskie uczucie. Valmira bowiem bardzo chciałaby, żeby jej przyjaciel w końcu znalazł sobie dziewczynę. Mimo tego, często nieświadomie (lub świadomie) zniechęca do niego wszelkie kandydatki.

Ridge'uś poznał ją w agencji O.B.F.S.u. Mimo wielu jej "odpałów" nie zniechęcił się, a nawet udało mu się ją polubić. Nie spodziewał się jednak tego, że zacznie odwiedzać go do tego stopnia, że praktycznie u niego zamieszka. Mimo niezadowolenia nie wyrzucał jej, a po czasie zdąrzył się już przyzwyczajać. Obecnie jest jego jedyną przyjaciółką której może powiedzieć wszystko. Choć nie rozumie jej "miłosnych wyznań" stara się je ignorować. Podobnie jak wszelkie "odpały" samicy.

Thomas Adventure

Valmira zna Thomasa od długiego czasu. Odkąd jej wizyty w twierdzy Adventurów zamieniły się w mieszkanie tam, Thomas stał się dla niej częścią rodziny. Okazaywała mu swoją miłość swoim najbardziej znanym lubianym sposobem, dokuczała mu i zadręczała swoją obecnością. Ceniła jednak jego oddanie Imperium i rodzinie. Wbrew pozorom, od zawsze uważała go za dobrego człowieka i życzyła szczęścia, niezależnie czy żyła w ich czasach, czy przeniosła się do przeszłości.

Thomas poznał Valmirę, gdy samica zaczęła częściej odwiedzać Ridgusia, a co za tym idzie, wpraszała się do jego domu. Często działała mu na nerwy. Adventure miał dość jej natarczywości i dziwnego stylu bycia. Nie rozumiał jakim cudem ona jedna nie traktuje go jako władcę imperium, a zwykłego człowieka. Mimo wszystko, bardzo ją lubił, a po jej zniknięciu czasem zastanawiał się co się z nią dzieje. Ostatecznie jednak uwierzył w wizję jej śmierci. Dopiero po czasie dowiedział się, że jego dawna znajoma żyje i ma się dobrze, co nieco podniosło go na duchu.

Alternatywna odpowiedniczka

Valmira dla Asi

by 3patryk3

Gdy czasoprzestrzeń zostaje zmieniona, zmianom również ulega życie Valmiry. W świecie w którym władzę dzierży Jake, samica staje się dowódczynią zwierzęcego RO, a zarazem nauczycielką walki. Wyglądem i charakterem nie różni się zbytnio od oryginalnej wersji. Jest jednak o wiele bardziej opanowana, jednak w dalszym ciągu działa spontanicznie i nigdy nie przemyśla swoich decyzji.

Wystąpienia

VD

Wizja Valmiry jako człowieka by Sebolaaa

Niebieskowłosa tajemnica

Bądźmy poważni

Inne

Więcej z Fandomu

Losowa wiki