FANDOM

Virginia Keith

No Screenshot 2
Kobieta
Postać płci żeńskiej.
Twórca: Martiz2000
Wiek: 14 lat
Pochodzenie: Brytyjsko-Amerykańskie
Data urodzenia: 31 stycznia 1900r.
Dalsza rodzina: Judy Keith, Rose Keith, Gitty Masterson, Philippy Keith, Christine Monogram - Dalecy potomkowie

Elizabeth Keith - Wnuczka

Przyjaciele: Ohio Flynn, Rhode Island Fletcher, Fretka Flynn (1914)
Virginia Keith jest prababcią Judy Keith i Gitty Masterson, praprababcią Rose i Philippy Keith oraz prapraprababcią Christine Monogram i Lindsay Johnson. Podobnie jak Ohio Flynn oraz Rhode Island Fletcher jest poszukiwaczem przygód i archeologiem. Podczas I Wojny Światowej zawiesiła swoją działalność, jednak przez te cztery lata pracowała jako szpieg dla m.in. Wielkiej Brytanii i Stanów Zjednoczonych. Ludzie mówią do niej w skrócie "Virg" lub "Virgie", chociaż z czasem jej znajomi zaczęli mówić do niej po prostu Ginny. Jej ojciec jest Amerykaninem, natomiast jej matka pochodzi z Wielkiej Brytanii, a dokładnie z Anglii. Miała odbyć rejs na Titanicu razem z Ohio Flynn'em, jednak wieści o świątynii odkrytej przez Rhode Island skłoniły ich do rezygnacji z wycieczki. Gdy Virginia wspomina tą słuszną decyzję, przyznaje, że jest to jeden z powodów, dla których rezygnuje ze wszystkiego co zaplanowała, gdy w grę wchodzi poszukiwanie skarbów lub zwiedzanie świątyń.

Wygląd

Ogólny wygląd

Virginia jest niezwykle podobna do Judy. Gdyby stanęły obok siebie, ktoś, kto pierwszy raz je widzi może powiedzieć, że są identyczne, jednak są między nimi drobne różnice. Obydwie mają długie, proste włosy w kolorze ciemny blond, jednak Virginia nigdy nie zapuściła ich do pasa. Virginia ma fioletowe oczy, natomiast Judy ma niebieskie. Ich rysy twarzy są odrobinę inne, jednak są to niewielkie zmiany. Virginia ma odrobinę więcej piegów niż Jude. Są tego samego wzrostu.

Ubiór

Na wyprawy

Na wyprawy Virginia ubiera się tak jak jej towarzysze. Na głowę zakłada brązowy kapelusz, w którym ma ukryte kolce, na wszelki wypadek. Zazwyczaj nosi białą koszulę, a na niej kurtkę w kolorze kapelusza. Do tego dodaje spodnie z dużą ilością kieszeni, białe skarpetki i brązowe buty. Jej drugi strój przygodowy jest bardzo podobny do tego Izabeli. Od podstawowego stroju różni się tym, że Virgie nie zakłada kurtki, a koszula jest zazwyczaj nie biała, tylko zielonkawa. Przy obu strojach, Virg zakłada pasek na spodnie.

Ogólnie

Virginia, podobnie jak reszta kobiet z jej czasów, nosiła sukienki. Jej rodzice mogli sobie pozwolić na wydatki, dzięki czemu Virg zakładała ładne, nowe suknie. Ludzie mówili, że rodzice rozpuścili Virgie, co jest poniekąd prawdą. Virginia dobrze się czuła w ładnych rzeczach, dlatego starała się takie nosić jak najczęściej. Jej ulubione suknie były w kolorach zielonym, niebieskim i fioletowym.

Charakter

Stanowczość i upór

Virgie jest jeszcze bardziej uparta niż Judy. To ona ma ostatnie zdanie w zespole i to ona dowodzi, czym czasami denerwuje Ohio i Izabelę. Gdyby nie jej stawianie się przy dziewiczym rejsie Titanica, mogłaby nie dożyć wojny. Dzięki temu, że wtedy nie odpuściła, Ohio i Rhode Island zaczęli się jej bardziej słuchać.

Pamiętliwość

Virg jest niezwykle pamiętliwa i nie zapomina łatwo wyrządzonych jej krzywd, przez co przez długi czas miała uraz do Izabeli za jej zdradę. Potrafi wypominać ludziom ich dawne błędy, przez co niektórzy nie chcą z nią spędzać czasu, aby nie zrobić niczego złego.

Próżność

Przez spełnianie prawie każdej jej zachcianki, rodzice lekko rozpuścili Virginię. Dziewczyna lubiła nosić ładne stroje i kupować nowe rzeczy. Przez to, że jej rodzice mieli sporo pieniędzy, Virgie ubierała się na wyprawy najładniej z całego swojego zespołu. Gdy zaczęła się wojna, Virg przestała wydawać pieniądze na tyle niepotrzebnych rzeczy, a jej próżność rzadko się pokazywała.

Rządza przygód

Virginia uwielbia przygody i chce w nich jak najczęściej uczestniczyć. Lubi towarzyszący im zastrzyk adrenaliny oraz dreszczyk emocji. Nie potrafi długo siedzieć w miejscu i np. nie zwiedzać świątyń lub ukrytych komnat wielkich zamków. Virginia porównuje się do żeglarzy, których wzywa morze. Mówi, że jest wzywana przez świątynie i przygody.

Umiejętności

Otwieranie zamków

Virginia jest bardzo dobra w otwieraniu zamków. Gdy podczas podróży jej grupa na jakiś natrafia, Virginia od razu się nim zajmuje. Potrafi to robić szybko, a jednocześnie efektywnie. Nienawidzi tracić wytrychów, kiedy trafi na trudniejszą przeszkodę, głównie dlatego, że to uderza odrobinę w jej dumę.

Skradanie się

Dzięki tej umiejętności, Virgie została przyjęta jako szpieg. Potrafi się skradać na tyle dobrze, że raz udało jej się okraść Dundersztyca, mimo, że było niezwykle cicho, przez co on mógł z łatwością ją usłyszeć.

Relacje

Ohio Flynn

Virginia i Ohio są dobrymi przyjaciółmi. Obydwoje uwielbiają przygody, jednak Ohio robi to bardziej dla zysku, a Virginia dla zabawy. Poznali się w 1910 roku, gdy obydwoje chcieli zdobyć złote Łabędzie Pióro. Przez długi czas się o nie kłócili i robili sobie nawzajem pułapki, jednak to Ohio ostatecznie zwyciężył. Mimo, że mógł odejść i zostawić Virginię samą, Ohio zaproponował jej współpracę, ponieważ stwierdził, że "było fajnie".

Rhode Island Fletcher

Virginia i Rhode są dobrymi znajomymi. Prawie nigdy się nie kłócą, jednak mają o wiele mniej tematów do rozmowy (porównując ich relacje do relacji Virginii i Ohio). Łączy ich głównie praca. Poznali się po zawiązaniu współpracy między Virgie a Ohio. Virginia zdziwiła się, gdy zobaczyła, że Ohio jednak nie pracuje sam, ale nie była zła na rudowłosego, że nie powiedział jej o Rhode Island.

Inne informacje

  • Podobnie jak Judy, chciała, aby jej dzieci zachowały jej nazwisko, jednak mąż nie chciał, aby się tak stało. Ostatecznie, jedno dziecko otrzymało jej nazwisko, natomiast pozostałe miały nazwisko jej męża.
  • Gdyby urodziła się o jeden dzień wcześniej, Judy urodziłaby się równo 100 lat po niej.
  • Podobnie jak u Ohio i Rhode Island, jej imię pochodzi od nazwy jednego ze stanów USA.
  • Planowałam, aby dać jej na imię Bellatriks, jednak z tego zrezygnowałam.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki